Båten placering helt ok Ny hytt från Dubai


Kommentarer
Postat av: Dottern

Men guuuuud...jag säger bara wow!!
Storstad!!! Häftigt...
Hemma är allt bra, barnen i skolan, friska. nathalie spelar badminton och Julia sjunger i partille på Lördag;-)
ha det gött

2013-02-26 @ 07:08:42
Postat av: sambon

...där skulle jag varit med! Häftig bild på staden och båten! Vad är det för paket som ligger på våra sängar??

Svar: Flytvastar!
Ingemar Christensson

2013-02-26 @ 14:55:06
Postat av: Marina

HEJ INGEMAR !!!!!Jag tittar o njuter av alla underbara foton.....ha ha vad gör inte du då :).....kan man TÄNKA SIG. Du har det säkert helt underbart.
va rädd om dig nu och NJUUUUUT nu.

KRAMAR från mig o JOEL

2013-02-26 @ 23:24:16
Postat av: Lasse B

Roligt att Sydney är så fantastiskt som man föreställt sig. Fortsätt och njut.
Götet stoltserar med dimma och minus 2 grader.
Kramar Lasse och Maggan

2013-02-27 @ 10:08:38
Postat av: Per-Erik Wallberg

Du verkar ha det underbart,fina upplevelser perfekt resa
Själv har jag ett h- vete med svinen,dagens skörd en heltäckningsmatta +en bordsskiva suck suck

Svar: Fan va bra vi kan moblera pa garden!Ha har ar allt bra
Ingemar Christensson

2013-03-05 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0